با مخلان نظم و آرامش در چهارشنبه آخرسال برخورد قاطع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 12 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما : هرساله در روز‌های منتهی به چهار شنبه آخر سال به علت‌های رفتار‌های پر خطر بعضی ازافراد شاهد وقوع حوادثی تلخ هستیم برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی دو سالی است که پویش چهارشنبه سوری اصیل در شیراز راه اندازی و سبب کاهش حوادث در چهارشنبه آخر سال شده است .

فرمانده انتظامی فارس هم با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال تاکید کرده با مخلان نظم و آرامش در چهارشنبه آخرسال برخورد قاطع می‌شود.
وی افزود: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه؛ تخریب اموال عمومی، مزاحمت، اشاعه فساد و بی‌بندوباری و به‌طور کلی بی‌نظمی و ناامنی را مجاز نمی‌داند و با آن‌ها برخورد قانونی انجام می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب امنیت و آرامش مردم کنند، با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد.
سردار افزود: طی چند روز گذشته حدود ۶۲ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و در این خصوص ۱۰ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار